Emma Malmström - Mamma till Agnes

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Emma Malmström - 8 mars 2014 22:45

Hej på er!
Wow, vilket väder vi haft idag! Blir så himla glad när solen skiner, allt känns liksom lite lättare då!

Eftersom Johan är ledig hela helgen, så blev det en rejäl sovmorgon imorse.
Så himla gosigt att få vakna upp bredvid varandra för en gångs skull! Det händer väldigt sällan, för Johan börjar alltid jobba supertidigt & jag är en morgontrött människa! Resten kan ni räkna ut själva! Vi låg & myste tills klockan var lite efter halv 1, då började Agnes tröttna ur. Hon saknade antagligen sitt babygym allt för mycket. Medans hon låg i gymmet & lekte så åt jag och Johan en snabb brunch. Efter brunchen så tog vi en promenad i solskenet, så himla härligt. Jag hoppas det fina vädret håller i sig, så all snö smälter bort. Vill börja använda conversen & skinnjackan. Skinnjackan vågar jag inte använda än, är lite rädd att få mjölkstockning. Den är ju rätt slim i passformen, så jag får inte under nån tjocktröja. Skinnjackor är ju inte direkt gjorda för att ha massa tjocka kläder under ..
Nu får det banne mig bli varmare & det är med basta! Längtar så tills jag hittar första tussilagon, vitsippan & krokusen. Då är det vår på riktigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards